Wakefield Post News Feed

Featured Post By Aerial Services

Man avoids rain puddle by pressing button and summoning his Tesla

To avoid a rather sizable puddle of rainwater, a Reddit user employed a helpful piece of Tesla technology, the "Summon" feature....

Most Watched Video

Trending On TV Aerials Wakefield

Monday 19 July 2021

Marleen Stikker opent FAKE ME HARD by NIET NORMAAL INT

Marleen Stikker opent FAKE ME HARD by NIET NORMAAL INT

https://vimeo.com/576697925

FAKE ME HARD opende haar deuren op 30 juni met een openingswoord van internetpionier en Waag-directeur Marleen Stikker. Na een vliegende start tijdens Rotterdam Art Week is de tentoonstellingservaring FAKE ME HARD nog te bezoeken tot en met 15 augustus. FAKE ME HARD biedt horror én hoop in de huidige digifysieke chaos. Kunstwerken van meer dan 35 kunstenaars, verspreid over 5000m2, geven bezoekers de tools die ze nodig hebben om zich te verhouden tot de dominantie van algoritmes, fake news, big data en artificial intelligence. Deelnemende kunstenaars en performers Tatsuru Arai, BBB, Beeple, Felix Burger, Artur van Balen, Jeroen Jongeleen, J & B, Pinar Demirdag, Mary Maggic, Johan Grimonprez, Jelle de Graaf, Joey Holder, Viviane Komati, Joep van Lieshout, Daito Manabe, Deborah Mora, Herbert Luciole, Marnix de Nijs, Eli Joteva, Provides Ng, Ya nzi, Julie Patard, Jon Rafman, Tabita Rezaire, Saint Machine, Boer & Smeenk, Joris Strijbos/Daan Johan, Rob Voerman, ViaOral, Wermke Leinkauf, Frederik de Wilde, Lu Yang, Yes Men, Pinar Yoldas, Liam Young. Een greep uit de krantenkoppen over FAKE ME HARD: "Spookhuis vol digitale technologie." - Telegraaf 'FAKE ME HARD is gemaakt voor de sterke maag en het tomeloze geloof in de vooruitgang." Volkskrant “FAKE ME HARD slaat je murw met verhalen over fake news, complottheorieën, en de verleidingskracht van technologie en algoritmes" - NRC “Vier de buitengewone manieren waarop we technologie kunnen inzetten om mooie innovaties te ontwikkelen en alternatieve verhalen te verzamelen binnen het Antropoceen.” - Glamcult “FAKE ME HARD vraagt je na te denken over je rol in een techno-kapitalistische maatschappij.” - Subbacultcha “FAKE ME HARD leidt langs elektronische kunst die zintuigen op de proef stelt." - Parool

Uploaded 2021-07-19T10:27:03.000Z Aerials and Satellites Wakefield

No comments:

Post a Comment